Dostępne materiały

diaries.png

Dzienniczek samokontroli

Nie korzystasz z aplikacji cukrzycowej? Pobierz darmowy Dzienniczek, aby śledzić wyniki poziomu cukru we krwi.

Pobierz Dzienniczek
video.png

Filmy instruktażowe

Dowiedz się więcej dzięki filmom instruktażowym.

Obejrzyj filmy
register your meter

Zarejestruj swój glukometr

Szybka i łatwa obsługa gwarancyjna.

Zarejstruj się teraz

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Następujące pytania były zadawane Działowi Obsługi Klienta najczęściej.

Gdzie mogę otrzymać bezpłatny glukometr?

Glukometr można otrzymać w poradni diabetologicznej lub w aptece. W razie problemów z otrzymaniem glukometru prosimy o kontakt z naszą infolinią: Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj.

Czytaj więcej

Jak mogę otrzymać zeszyt (dzienniczek) samokontroli?

Dzienniczek możesz pobrać tutaj. Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj.

Czytaj więcej

Na jaki okres glukometry objęte są gwarancją?

Gwarancja jest na okres 5 lat.

Czytaj więcej

Na jak długo wystarcza bateria w glukometrze?

Baterię należy wymienić, gdy glukometr w sposób ciągły wyświetla symbol baterii lub nie uruchamia się. Żywotność baterii zależy od intensywności użycia glukometru, przewidywany czas działania baterii wystarczy na wykonanie około 1000 pomiarów.

Czytaj więcej

Gdzie można znaleźć platformę GlucoContro.online do analizy danych z glukometru?

Platforma GlucoContro.online do analizy danych z glukometru dostępny jest tutaj.

Czytaj więcej

Jaki rodzaj baterii znajduje się w glukometrze i gdzie można ją kupić?

Glukometry korzystają z 3-woltowej baterii litowej o symbolu CR2032 lub ewentualnie DL2032. Baterie te są powszechnie dostępne, można je kupić w kioskach ruchu, sklepach spożywczych, u zegarmistrza itp. Baterie należy wymienić jeśli ikonka baterii pokazuje się na ekranie glukometru i nie znika.

Czytaj więcej

Jak sprawdzić glukometr pod kątem poprawności wyników?

Glukometr możemy sprawdzić przesyłając go do sprawdzenia roztworem kontrolnym w siedzibie firmy. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z infolinią: Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Czytaj więcej

Jak wymienić popsuty glukometr?

Jeśli glukometr wydaje się wadliwy lub uszkodzony, bardzo prosimy o kontakt z infolinią: Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Czytaj więcej

Czy można przestawić jednostkę mg/dl w glukometrach na mmol/l?

Obecnie dystrybuowane glukometry firmy Ascensia są fabrycznie ustawione i wyświetlają wyniki wyłącznie w mg/dl – nie ma możliwości przestawienia na inne jednostki.

Czytaj więcej

Gdzie można nabyć roztwory kontrolne aby sprawdzić glukometr?

Glukometr można przesłać do siedziby firmy, gdzie na miejscu zostanie bezpłatnie sprawdzony. Uprzednio prosimy jednak o kontakt telefoniczny. W celu nabycia roztworu kontrolnego, bardzo prosimy o kontakt z naszą infolinią, gdzie udzielimy aktualnych informacji: Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta kliknij tutaj

Czytaj więcej

Pacjenci i Personel medyczny- opcje kontaktu

Dla użytkowników i personelu medycznego: informacje o glukometrach, materiałach edukacyjnych i sposobach ich uzyskania.

Skontaktuj się z nami

Odpowiemy na Twoje pytania w czasie godzin pracy za pośrednictwem czatu od 09:00 do 17:00.

Kontakt z nami

Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza "Kontakt z nami", a my odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

Wyślij wiadomość e-mail

Skontaktuj się z nami pod adresem infolinia@diabetes.ascensia.pl. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą.

Zadzwoń

Dział Obsługi Klienta jest dostępny w dni robocze od 9:00 do 17:00 pod numerem 800 999 090.

Klienci komercyjni - opcje kontaktu

Dla klientów komercyjnych: wsparcie w zakresie zamówień, dostępności produktów i warunków sprzedaży.

Email Icon

Wyślij e-mail

Skontaktuj się z nami pod adresem zamowienia@ascensia.com. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą.

Phone Icon

Zadzwoń

Dział Obsługi Klienta jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 16:00 pod numerem 48 22 263 90 17.